tisdag 25 juni 2013

Anything goes....



Hello there!
#7 over at Inky Chicks is ANYTHING GOES!! Well that is some challange all can fit a card in...=)

This little pirat is coloured with Promarkers
The skulls are from Magnolia
The Metal is from PyHobby and flowers to...well the rinestones to *lol*

Text stamp "skepp o´hoj" is from Magnolia
The other one is from Skogstokiga


So i hope you will join us ladies and gents.....we do loooove all your cards! ;)
Have a superduper great week you all
Hugs!
 
Challange:
KennyK´s kraft krew (anything goes)


14 kommentarer:

Mim... sa...

Så rent ut sagt skitläckert kort och du är ju bara så bra på att färglägga!!
Ha det gott

Suzilou sa...

Fantastic card, great image and papers and really like your colouring.

Thank you for playing along with Kenny K this week :)

Ally sa...

MartyFarty, it looks soooooooo cool, I loe this pirate! Your colouring is fantastic!
Lotsa love, AllyBally

Jill sa...

Dette var bare knalltøft!
jeg har vært en sååå dårlig bloggvenn i det siste, og har nå bladd gjennom alt det vakre du har laget siden sist. Du er så flink du vennen!
Håper du har det bra :)
Stor, stor klem fra Norge ♥

Lau W sa...

WOw so fab card Maritha !! Cool and wonderful !!! Love it !
xxx

knitmachinequeen (KMQ) sa...

Fabulous masculine card. Thanks for joining us this week at Kenny K's Krafty Krew for our "Anything Goes" challenge. Good luck and please join us again soon for our new "fortnightly" challenge.

Pialine sa...

Wow....wow...wow...det er super fantastik jätte fint kort ...I love it :)....hvad er det for et stempel søde - superskønt design - :)
kram
Pialine xxx

Unknown sa...

oj, oj, oj, jag svimmar av allt fint du har åstadkommit sedan jag senast kikade in. Här har det minsann inte varit något sommarlov på pysselfronten. Att du hinner med i denna takten. Allt är som vanligt perfekt gjort med färgläggning som heter duga och så underbart dekorerat.

Glad sommar!

Marita Johansson sa...

Ett sånt kanonsnyggt kort


Kraaaam

Paradise sa...

Hej svejs finaste vännen min!
Hur går det med sjukskrivningen? Hoppas denna gångens medicinkur hjälper!

Vilket underbart sött piratkort du gjort!
Älskar vikningen och alla detaljer!
Men framför allt det fina färglagda motivet!
Du kan du tjejen!! :D

KRAAAAAM!!!
http://Paradises.blogg.se

(ps; vet inte om det är nån inställning på blogspot, men jag som blogg.se-användare kan inte lämna min bloggadress som länk.. :(
tänkte, bara så du vet!)

Paradise sa...

Bläääää!!
jag blir så trött på blogspot.se :(
Jag som blogg.se-användare måste efter jag skrivit min kommentar logga in på gmail, eftersom jag inte har nåt blogspot-konto.
Å när jag väl loggat in, jah då har min kommentar försvunnit :(

(tror att du kan, om du vill, ändra det bland dina inställningar. Så även vi blogg.se-användare kan lämna namn och länkadress direkt efter vi skrivit kommentaren) :)

oj..vilket gnällinlägg detta blev nu då! *haha* :P

Nog om det och tillbaka till ditt superhärliga kort!!

Underbart härligt och lekfullt kort du gjort stumpan!
Älskar vikningen och alla söta detaljer men mest av allt det härligt färglagda motivet!
Du är så himla duktig du sötnöt!! :D

Hoppas du mår bättre nu och att denna gångens medicinkur hjälper!

MÅNGA KRAMAR Petra
http://paradises.blogg.se

Anet's Crafting sa...

This is a beautiful card. I love your papers.

Majsan sa...

OMG vännen vilket läckert kort!!
ÅHH man får så mycket inspiration här hos dig, så det är inte klokt ;)
Tokgillar detta!!

KRAMAR MAJSAN

Unknown sa...

I love this pirate card! The stamp is colored perfectly, and the skulls are perfect addition!
Have a nice day, Maritha!