onsdag 6 november 2013

2 nya DTuppdrag


Japp.... tänk så kul att jag fått äran att designa för två nya härliga bloggar och butik.
MOMAS har inte dom motiven jag är mest van att färglägga utan där finner man härliga blommor och texter för alla tillfällen. Jag hade faktiskt köpt på mej ett par redan innan då det är väldigt användbart och passar alla åldrar.Ta er en titt i BUTIKEN! Ta er även en titt i BLOGGEN och läs lite om oss som skapar för Momas! =)
Nästa uppdrag är jag verkligen förvånad att jag fick *ler* jag har ofta varit med i deras utmaningar och allt som oftast glömt deras twistar......hi hi hi...nåja nu får jag väl skärpa mej helt enkelt och glädjer mej verkligen till att få göra julkort året runt!!!
 Det är verkligen ett bra tips till att få julkorten gjorda i tid och alltid roligt att följa deras skisser. (och små twistar....icke att förglömma) ;)
Så hoppa över dit för att se skissen och för att se vad ni kan vinna!




Motivet hittar ni HÄR! Visst är det väl ett stämningsfullt motiv?!
Papper fr Maja Design och Pion
Julkulorna köpte jag på Rusta(tyckte dom va så söta)
Textstämpeln kommer fr Magnolia
Embossingplatta 6*6
Copics jag använt:
Grön: BG99-96-93
Bären: R89-85-83
Ljus: E41-40 0
Blommor: E41-40 0
Lågan: Y38-32
Till kulorna använde jag crackle paint

Så nu startar jag en ny resa i lite nytt skapande....alltid kul att utmana sej själv med lite annat!! 
Ha en toppendag!
Kram!



16 kommentarer:

Sharon sa...

This is beautiful Maritha. A gorgeous design, paper choice and I love the baubles.
Enjoy the rest of your week.
Hugs Sharon. x

Lau W sa...

OMG so nice card Maritha ! So fab details, embellishements, colors, papers, embossing, all is so beautiful !
Have a super day !
Bisous ;-)

Marita Johansson sa...

Jättestort GRATTIS

Janette van Otterlo sa...

Lovely card!
Grtz Janette

Anna sa...

Stort GRATTIS vännen!!!! Det är du verkligen värd!! Du gör så himla mycket fint!!!
KRAAAAM <3

Carol sa...

This is gorgeous Maritha. Welcome to the team. Carol x

Jill sa...

Fantastiske nyheter, dog ikke overraskende for du gjør så mye fint vennen.
Dette kortet var jo bare herlig
Nydelige farger og herlige julekuler til dekorasjon
Flinke vennen min
STOR klem

Cards By MI sa...

Var bara tvungen att titta förbi och tala om hur vansinnigt läckert jag tycker detta kort är. Ursnyggt! ;) Lycka till med dina DT-uppdrag.
Kram
Marie / Cards by MI

Pialine sa...

Hello my lovely sweedish friend :) Congrats with your two DT jobs :) What a gorgeous x-mas Card - love the embellishments as well :)
Hugs /Kram

Pialine xxx

Jolanda sa...

Marintha.. wooo a gorgeous card... sooo nice... very lovely

Janneke sa...

Your card is amazing!
Have fun at CCWS .. hope you like it so much like I do :D

Åsa/asamia sa...

Grattis till dina nya uppdrag, och välkommen in i Moma-gänget!
Ditt kort är underbart fint! Gillar den slitna looken.

Renata sa...

Gorgeous card!! I absolutely love it. Glad you joined our team ;)) xx

Diana sa...

Lovely card!
Hugs, Diana

Anneli sa...

Ett stort GRATTIS , så ROLIGT!!!! Det är du verkligen värd, du är så duktigt...Tusen kramar Anneli

Wilma sa...

Beautiful!!
So nice to have you in our team ;)
Hugs, Wilma